Blank Cover Image
タイトル、所在を表示します

Managerial marketing : perspectives and viewpoints : a source book. Rev. ed

フォーマット:
図書
責任表示:
William Lazer, Eugene J. Kelley
言語:
英語
出版情報:
Homewood, Ill. : R.D. Irwin, 1962
形態:
xii, 717 p. ; 24 cm
著者名:
書誌ID:
BA20991273
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトルが類似している資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), Perreault, William D.

R. D. Irwin

Assael, Henry

Kent Pub. Co.

McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), Perreault, William D.

Irwin

Boyd, Harper W., Walker, Orville C.

Irwin

Dalrymple, Douglas J., Parsons, Leonard J.

J. Wiley

Kotler, Philip, 1931-

Prentice Hall

Davis, Kenneth Rexton, 1921-

Ronald Press

Kilpatrick, William Heard, 1871-1965

Macmillan

Guiltinan, Joseph P., Paul, Gordon W.

McGraw-Hill

Stanton, William J., 1919-, Futrell, Charles

McGraw-Hill

Kinnear, Thomas C., 1943-, Taylor, James R. (James Ronald), 1938-

McGraw-Hill

Herrnstein, Richard J., Boring, Edwin Garrigues, 1886-1968

Harvard University Press